2010. október 16., szombat

Mi lehetett?

Szerdán délután kicsit nyűgösebb és hisztisebb voltam az átlagnál. Aztán este kiderült miért.
Egy ideig még tébláboltam a házban a délutáni sétánk után, majd felkéredzkedtem Anya ölébe és szorosan Hozzábújtam. Anya ekkor érezte, hogy mintha forró lenne a buksim. Nagy kínszenvedés árán hagytam csak, hogy megmérjék a lázam és 38C volt. Aztán már se enni, se inni, se semmihez nem volt kedvem, csak odabújni Anyához és aludni. Először a Szüleim tanakodtak, hogy mit is csináljanak (kúp vagy nurofen, hűtőfürdő vagy priznic, stb), de aztán annyira nyügi voltam, hogy az azonnali alvás és nurofen mellett döntöttek, mert azt legalább szeretem. Annyira kimerült voltam képzeljétek, hogy még esti mesét sem kértem :(!.

Aztán amit vízszintesbe helyeztek Én már aludtam is. Furcsa is volt Apáéknak, hogy már 9kor aludtam fél11 helyett. Majd aztán persze hajnali fél3kor felébredtem és átkéredzkedtem Anyáék ágyába.

Reggel a mérésnél még mindig 38C volt a lázam, viszont már jobb a kedvem (és semmilyen más influenzás, megfázásos tünetet nem produkáltam), így Anya megint a Nurofen mellett döntött, és lássatok csodát 10kor már kutya bajom sem volt. Mintha elfújták volna az egészet. Ugyan az egész napot a lakásban töltöttük és nyugodtabb voltam az átlagnál, de semmi bajom sem volt: se nátha se köhögés, se láz, csak elevenség és vidámság, jókedv, huncutság és nasi :o).

Szóval amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan el is szállt ez a nem tudom mi (Anya szerinte talán a fogam).

4 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Mi a helyzet Ricsivel?Jól van azóta is?

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsófi!
    Köszi az érdeklőúdést, azóta seemi baja sincs szerencsére. Mintha elfújták volna, ezért is
    X-akta, hogy mi okozhatta ezt a lázat. A kedve és minden más is a régi, fogat nem látok jönni.

    VálaszTörlés
  3. Velünk is volt már ilyen. Az a lényeg, hogy már jobban van Ricsi. A fogzás, mint lehetséges ok nálunk már kb. másfél hónapja fennáll, de még semmi jelét nem látjuk :-(

    VálaszTörlés
  4. Szia Timi!
    Hát igaz, hogy jobban örülök, hogy pik pak elmúlt ez az izé, és nem lett hosszabb távú betegségünk, de nagyon szerettem volna tudni, hogy miért volt ez. Szar volt látni az "5 másodpercre meg nem álló" Manókámat ilyen nyomottnak. Nálatok hány fog hiányzik még?

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers