2010. október 12., kedd

Játszótéren

El is felejtettem megemlíteni, hogy előző héten hétfő délután elmentünk a mostanság felújított játszótérre. Természetesen busszal mentünk :o)! De sajnos megérkezésünk után pár perc múlva eleredt az eső, így visszakényszerültünk a buszra :(. Másnap viszont már szuper napos idő lett, így megint bepróbálkoztunk. Sokan mások is így gondolkoztak, így rövid időn belül tömegnyomor alakult ki a magas játszóvárban, Anya nem kis félelmére. Először attól tartott, hogy valaki lelök, majd attól, hogy elmegy a kedvem és soha többé nem akarok majd jönni. Szerencsére a gyerekek vigyáztak Rám és miután végre lecsúszhattam a szuper jó csúszdán már el is felejtettem a megpróbáltatásaimat :o).

3 megjegyzés:

  1. De jó ez a játszó! Mi is most jöttünk nem rég haza a miénkről, húúú ott is tömegnyomor van ...
    Egyébként elfelejtettem írni róla, de a vonatos sztoritokon felbuzdulva, mi is voltunk múlt hétvégén vonatozni Blankával. Azt az örömöt. Tisztára el volt ájulva a gyerek, nagyon lelkes volt. Végig dumálta a Dunakeszi - Nyugati útvonalat :-))

    VálaszTörlés
  2. Szuper kis játszótér lehet,klasszak a mászókák!
    De Nekem az utolsó kép a favorit:)
    Nagyobb a zsemle(?) mint Ricsi feje!
    :D
    És hozzá ez a pofi:)

    VálaszTörlés
  3. Szia Timi!
    Azt hiszem ahol gyerekek laknak ott mindig is tömegnyomor lesz a játszókon. Igazából Én a Szülőkre voltam kicsit mérges, mert felmentek a gyerekeikkel és ezzel feltartották a többieket.
    Örülök, hogy Blankának is bejött a vonatozás, mert így Nektek is bővül a kirándulási lehetőségek repertoárja :)

    Szia Zsófi!
    Tényleg egész jók, de nem a 2-3 éveseknek való sajnos, mert elég magasak a tornyok, illetve sok ügyességi rész van rajtuk, ezért tele van nagy gyerekekkel akik viszont ugrálnak már és rohangálnak odafent, kicsit megijesztve a kisebbeket. De Ricsi élvezte és ez volt a lényeg.
    Egyébként az nem zsemle, hanem túrós batyú, amiről az összes porcukor a fején és a kabátján volt, és igazából ezt akartam lefényképezni :). A mérete tényleg kicsit nagy volt, de megkűzdött vele :o)!

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers