2010. október 1., péntek

Borús hétvége, derűs programok

Előző hétvégén kicsit szomorkás idő volt szombaton, így csak délután merészkedtünk ki a helyi Autómentes napra. Itt megint sok program volt meghirdetve az előző évekhez hasonlóan, de ezekhez nem jutottunk el, mivel Én leragadtam az ugrálóváraknál. Itt kemény 1 órán keresztül koptattam játékokat és pörögtem ezerrel.Apa és Anya kicsit izgultak, hogy egyszer csak 1-2 nagyobb gyerek elsodor, de Engem ez egyáltalán nem érdekelt és rendületlenül másztam és csúsztam és ugráltam. Aztán pedig bevágtam 1 fincsi fagyit :o)

Vasárnap az idő már esős volt, így délelőtt Anya bepróbálkozott a gyurmával, ami nagyon bejött. Ez azért is fontos pont volt az életemben, mivel eddig még egyetlen nyugalmas és ülős kreatív vagy fejlesztő játék és foglalkozás mellett sem maradtam nyugton 2 percnél tovább. Viszont most majdnem 1 órán keresztül csináltunk Anyával kosarat, csigát, karkötőt, fagyit, stb. És azóta is rendületlenül formázunk :o)





Délután még mindig zuhogott, ezért a Szüleim megpróbálkoztak 1 cirkuszos kiruccanással a közeli Vándorcirkuszhoz. Ez sajnos nem annyira jött be Nekem, mint Nekik, de mégiscsak kimozdultunk a 4 fal közül. Pedig voltak zsonglőrök, akrobaták, bűvészek, bohócok, stb. (A cirkuszban sajnos nem engedték, hogy a produkciókról képeket csináljunk, így csak pár Apás-kukoricás fotó készült.)

2 megjegyzés:

  1. Haligali :-)
    Hogy milyen ügyes Ricsi. Blanka egyáltalán nem tudna felmászni egy ilyen ugrálóvár tetejére. Olyan kis béna ezekben a dolgokban. Úgy kell föltolni a fenekét még a csúszdára is ... jaj mi lesz vele az oviban :-))))))))))
    A többi kép is aranyos, nagyon jó ötletet adtál a gyurmázással. És szép a csiga-biga is. ;-))

    VálaszTörlés
  2. Sziamia :)!
    Azt hiszem nem vagyok túl elfoglut ah azt mondom, hogy tényleg ügyes testnevelési dolgokban. Gyereknapkor még utána kellett másznom, hoyg segítsek Neki, mert fent elkezdett sírni, hogy fél lecsúszni, de a kezdőlökés után már mászott a maga kis tempójában. Most Mi is csak tátott szájjal és remegő gyomorral néztük, hogy mi fog ebből kisülni :).
    Viszont Ricsi soha nem fog ének-versenyt nyerni Blankával szemben :)
    Anyukám mesélte, hogy Én is anno a gyurmázást szerettem a legjobban a gipsz-kifestés mellett. Mégis hasonlít Rám is Ricsi valamiben végre :o)

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers