2010. október 4., hétfő

Pakolás, rendezkedés, szavazás, vásárlás

Elég sok mindent sikerült a mostani hétvégénkbe besűrítenünk.
Mivel hamarosan megérkezik Orsi, így Apáék elérkezettnek látták az időt, hogy elkezdjenek előpakolni és megtervezni, hogy mi hova fog kerülni, milyen használható baba ruháink vannak, mit is kell még beszerezni, stb. Hát persze mondanom sem kell, hogy hamar rájöttek, hogy nem lesz könnyű dolguk, és kevés 1 hétvége hozzá. És amíg Ők törték a fejüket, addig Én leteszteltem a régi helyemet és pár régi játékomat és ruhámat, hogy jó lesz-e majd Orsinak.



Aztán voltunk szavazni, ahonnan elmentünk a kedvezményes cipő és ruhavásárba, mert már szükségem volt 1 új cipőre. Itt összefutottunk Dorina barátnőmékkel, és mivel Ők hamarabb érkeztek, így Dorina megmutatta, hogy hol is lehet kapni szupi kis cipőket. Aztán pedig hazafelé elmentünk csapot vásárolni, mert a régi kád-csapunk szinte teljesen tönkrement. Itt Apáék pont 1 olyat választottak ki amit 1 ügyes néni csak 1 szuper emelődaru segítségével tudott leszedni a legfelső polcról-az Én legnagyobb örömömre :o).

6 megjegyzés:

  1. Úristen, már csak 10 hét?! :-)De izgalmas :-)) mikorra vagy kiírva, december eleje, közepe? És te mikor szeretnél szülni??? :-) Blanka rendes volt, szófogadó, akkor jött amikor szerettem volna:-)

    Azért tök jó lesz nektek, karácsonyra 1 fővel gyarapszik a család és milyen szép kis ajándékot kaptok :-)))

    Gondolom, majd kell 1-2 dolgot venni, főleg ruci. Mert inkább fiús szerkóitok vannak :-)) És mi a terv, veletek lesz egy szobában majd a kicsi, vagy Ricsivel fog lakni?

    VálaszTörlés
  2. Ezt a tervezgetést annyira imádtam,amikor terhes voltam.Egyre inkább kedvet kapok,ahogy nézem a blogod:)

    VálaszTörlés
  3. Milyen kicsinek tűnik Ricsi így az ágyban!
    Sikerült végül cipőt venni?
    Az utolsó két kép címe lehetne lehetne:Az emelő daru bűvöletében!
    :):):)

    VálaszTörlés
  4. Szia Timi!
    Hát Nekünk is furcsa volt belegondolni, hogy pár hét és már 4en leszünk :). Dec 10re írt ki a doki, de anno Ricsit 1 héttel hordtam túl, mikor az orvos döntött űgy, hogy akkor indítsuk meg a dolgot. Ezt most szeretném elkerülni, de majd meglátjuk.
    A karácsony egyébként kicsit kényes kérdés most még, hiszen akkor még alig lesz 2-3 hetes Orsi, és nem tudom ki hogyan fog alkalmazkodni az új helyzethez - értem ezalatt Ricsit és Magamat, és emiatt lehet, hogy most kihagynám a nagy családi összejövést. Anno voltak gondjaim Manóval és félek is emiatt 1 picit.
    Igazából a ruhákat anno próbáltuk úgy vásárolni, hogy a kék ne domináljon benne, de mivel Ricsi nyáron született, így semmink sincs,szóval szinte mindent meg kell vennünk :(
    Az elején Velünk fog Orsi aludni, aztán pedig lesz saját szobája. Amikor építkeztünk akkor próbáltuk úgy csinálni, hogy legyen a gyerekeinek saját szobájuk :).

    Szia LiliNortiAnyu!
    Hát tényleg izgi a dolog, de most teljesen másképpen élem meg, mint Ricsivel. öorülök, hogy sikerült kedvet csinálnom :). De Te sem voltál semmi amikor Norti született! Én nem biztos, hogy végig tudnám csinálni, amit Te :o)

    Szia Zsófi!
    Sokan mondták, hogy ha már itt lesz Orsi 1 óriásnak fogom mellette Ricsit látni. Annyira furcsa volt hétvégén végignézni a rucikat és látni, hogy 2 év alatt mekkorát nőtt Manóka és milyen aprók az 56os bodyk :)
    Igazából pedig a kép nem is adja vissza azt az állapotot amiben Ricsi volt miközben bámulta a nőcit :). Teljesen elkábult :o)

    VálaszTörlés
  5. Én sem mennék nagycsaládi karácsonyozni ... Emlékszem milyen volt az elején, örültem, hogy élek :-))))))
    Na jó ez vicc volt, de tény, hogy macerás volt minden; az elindulásról ne is beszéljünk. De még ezer okot tudnék mondani, hogy kihagyjam!
    Szóval két törpével főleg, hogy a legkisebb igencsak csöppecske, tuti nem vágnék neki egy családi összejövetelnek. Majd jövőre ;-)

    Lesz majd segítséged? Jön hozzátok valamelyik nagymama? Nálunk az elején senki sem volt, mert túlzottan önálló anya akartam lenni. Ma már másképp látom, és tudom, hogy ha lesz kis tesó akkor valamelyik nagyit bérbe veszem hetekre :-)))

    VálaszTörlés
  6. Szia Timi!
    Nekem anno nagyon sok segítségem volt: Anyukám, Apukám, Krisz Anyukája és Nagyija és Tesőja. Aki éppen ráért, jött és segített a főzésben és takarításban, hogy Én csak Ricsivel foglalkozhassak. Éppen ezért tűnhetek talán hálátlannak, de ez sem volt túl jó megoldás, hiszen mindig volt itt valaki és nem tudtam valahogy ráhangolódni Manóra vagy 1 kicsit kikapcsolódni a házimunkával (de hülyén hangzik: kikapcsolódni a házimunkával :)).
    Szóval a mai napig hálás vagyok a segítségért, mert ráadásul senki nem szólt bele az életünk és a nevelésbe, de mégis hiányzott az intimitás. Ezt most szeretném egyrészről másképpen csinálni, főleg, hogy Ricsi is itt lesz, mert semmiképpen nem szeretném ha bármennyire is azt hinné, hogy a világ csak Orsi körül forog majd. De majd meglátjuk :o)!
    Másrészről dec. hideg hónap sok betegséggel és ettől is szeretném megkímélni Magunkat, de tényleg tartok 1 picit a reakcióktól, hiszen akinek már régen volt kisbabája, az már nem is nagyon emlékszik vissza a kezdetekre és ezért nem is hibáztathatok senkit.

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers