2010. szeptember 3., péntek

Egy esős délután napos oldala

Anya rémálma az eső. Hogy miért? Mert ilyenkor be vagyunk szorulva a lakásba. Ez biztos sokaknak nem jelent nagy gondot, de 1 ilyen kis duracell nyuszival, mint Én elég nehéz ilyenkor a helyzet.
Ezért ezen a héten amikor orkán erejű szél fújt és esett az eső Timivel és Anitával felpattantunk a buszra és elmentünk a Sugárban lévő játszóházba. Imádok buszozni és minden megállónál kétségbeesetten jelentem ki, hogy: Még busz!
Imádok játszóházba is járni. Sajnos a közeli játszópark kicsit lepukkant az utóbbi időben, ezért messzebbre kellett mennünk.Ez a gyerekparadicsom a Sugárban azért is nagyon szimpi, mert miközben Én fel-alá rohangálok és játszom, addig Anyának sem kell utánam loholni (nem mintha tudna most :o)). Nyugodtan ülhet és akár kávézhat is, mert mindig szem előtt vagyok.

Szóval a napot sikeresen túléltük mindketten és este az alvásnál sem voltak nehézségeink.

2 megjegyzés:

  1. A buszozós kép haláli :-)) olyan nagyfiúsan, nagylányosan utaznak!

    Az én kis druszám miért van bugyiban? :-))))))))

    VálaszTörlés
  2. És ez 1 nem beállított mkép :)! Nagyon komolyan is vették Mindketten a buszozást!
    Timinek mindig melege van és a teljes leizzadást elkerülendően Anita jobbank látta ezt a megoldást. Egyébként bugyiban lenni legális a játszóban, de csakis zokniban :)!

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers