2010. szeptember 7., kedd

Megint Boribon

Hétfőn délelőtt -1 év kihagyás után- elmentünk Timivel és Patrikkal a Boribon kuckóba. Tavaly 1x Anya már elvitt Engem, de akkor még túl pici voltam, hogy a többiek után tudjam csinálni a feladatokat. Most viszont, hogy már Nagyfiú vagyok mindenből kivettem a részem. Futkároztam babzsákkal a fejemen, végigcsináltam az ügyességi feladatokat, segítettem a labdagyűjtésben és gitároztam is 1 picit. Néha gondjaim voltak a lassú feladatokkal (guggolás, megállás) 1-1 futkározás után, de Móni néni azt mondta, hogy látja a mozgás a lételemem :o). Úgyhogy Anyával úgy döntöttünk, hogy ezentúl is hétfőnként részt veszünk az órákon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers