2010. szeptember 16., csütörtök

Kellemest a még kellemesebbel

Előző héten végre elmentünk Ákosékhoz. Már nagyon régen jártunk Náluk, pontosabban 6 héttel ezelőtt, mielőtt Fanni megszületett volna.
Nagyon vártuk Anyával, de sajnos az időjárás nem volt túl kegyes hozzánk, ezért majdnem nem is mentünk, mert Anya nem akart zuhogó esőben autópályán vezetni. De aztán győzött a kíváncsiság és nekiindultunk lassan és biztosan, de csak a délutáni alvás után.
Mikor odaértünk Fanni éppen aludt és Engem nagyon nehéz volt meggyőzni arról, hogy Őt most nem kell felébreszteni :). Ákossal szépen és aranyosan eljátszottunk, amíg Anyáék beszélgettek. Majd mikor végre Fanni felkelt Én érdeklődve és kíváncsian figyeltem, ahogyan Kriszti néni megeteti és tisztába teszi. Fanni nagyon édes és aranyos kislány, de nem nagyon értettem, hogy miért sírdogál és nem beszél érthetően, illetve miért nem jön Velünk játszani!
Anya egyébként rettentően kíváncsi volt a reakcióimra, és elégedettséggel nyugtázta, hogy nem voltam se hisztis, se erőszakos az ottlétünk ideje alatt, sőt teljes nyugalommal viseltem azt is, amíg Ő babázott.
Tehát van remény a Tesómmal is Anyáék számára, ha Ők is ügyesen veszik az akadályokat majd télen :o)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers