2010. szeptember 20., hétfő

Boldog szülinapot Papa :)

Úgy látszik 2010 a kerek szülinapok éve a családunkban. Először Anya Keresztanyukájának volt X0 szülinapja, aztán az anyai NagyPapám volt 80 éves, most hétvégén pedig nagy buli keretében megünnepeltük az apai NagyPapám 60. szülinapját.
Ez egy meglepi party volt. Papa úgy tudta, hogy páran leszünk, de végül meg lettek hívva régen látott ismerősei is, így végül 18an köszöntöttük fel. Szerencsére minden terv szerint alakult és Papa meg is volt lepve rendesen, úgy hogy a szava is elakadt pár percre (ami nagy szám Nála :o)). Az idő reggel még elég esős és borúsnak mutatta magát, de mire megérkeztek a Vendégek és elkészült az ebéd már szikrázó napsütésben nevetgéltünk a kertben. Mindenki nagyon jól érezte magát, Mi Kincsi unokatesómmal pedig egész délután együtt játszottunk és huncutkodtunk. A buli végül fekvési idő után ért véget, amit Én nagyon élveztem, és annyira fel voltam pörögve, hogy alig tudtam elaludni.

6 megjegyzés:

  1. Isten éltesse a Nagypapát még jó sokéig!!!!
    Épp Andinál is írtam,hogy az én Apósom is most volt 60-éves:)
    Nekem olyan furcsa,hogy Ricsi nevében írod a naplót.
    Most is ahogy elkezdtem olvasni,és írtad,hogy: " megünnepeltük az apai NagyPapám 60. szülinapját" ,kapásból az ugrott be,hogy hogy a csudában lehet a Te Nagypapád még csak 60-éves.Aztán leesett,hogy Ricsi nevében íródik a blog:)
    Nagyon guszták a torták,a gyerkőcök meg Édesek ahogy bűvölik:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsófi!
    Köszönjük szépen a nevében is :)!
    Úgy látszik tényleg ez a kerek évek esztendője :o).
    Amikor elkezdtem írni a blogot, akkor sokáig gondolkoztam ezen, hogy is írjam, és végül azért döntöttem így, mert teljesen más szemszögből lehet így fogalmazni. Sokkal naívabban lehet gondolatokat és élményeket átadni, és még véletlenül sem írhatom le az Én személyes véleményemet másokat sértő módon. Így Ricsi ha visszaolvassa csak a kellemeset olvassa majd az első pár évéből, ha meg kiváncsi még valamire, akkor azt elmesélem :).
    De Te miért nem alszol hajnali fél 2kor :)?

    VálaszTörlés
  3. Szuper buli volt ... hogy ti mennyit partiztok :-)))

    Boldog szülinapot a nagypapának, nálunk is 60 volt tavasszal a nagymama :-)

    VálaszTörlés
  4. :D
    Na látod ez eszembe sem jutott,milyen igazad van.:)

    (Én általában ilyenkor szoktam lefeküdni,bagoly üzemmódban vagyok)
    :D:D
    Ja azt meg ki is felejtettem,hogy a Dédink meg 90-volt!

    VálaszTörlés
  5. Szia Timi!
    Köszönjük Papa nevében is és most már biztosan ez 1 kerek év minden szempontból :o)!

    Szia Zsófi!
    Kicsit irigyellek. Ha Én 1 kicsit is később fekszem le mint 11 akkor másnak olyan vagyok mint 1 zombi, főleg ha Ricsi hamarabb kel mint reggel 7. Most meg aztán totálisan így van, akármikor is alszom el!
    A Dédinek meg mondanám, hogy milyen szép kort ért meg, de erre az Én Nagyim ebben a korban már azt mondta, hogy 1 dolgot mondjak, ami szép!

    Szia Réka!
    Köszönjük :)! A Papa boldog volt amikor átadtam Neki a sok-sok jókivánságot :O)

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers