2010. szeptember 7., kedd

Megy a gőzös...

Vasárnap délután végre ülhettem vonaton :o)!!!! Anitának támad az ötlete és Anya kapott rajta, szerencsére :).
Alvás után elautóztunk a közeli vonat-állomásra és felpattantunk a vonatra a Keleti felé. Nagyon nagy élmény volt a számomra (és ahogyan hallottam Anyáéknak is ), hiszen eddig csak külsősként láttam ezeket a szuper kis sihuhuk-at. 1 aranyos bácsi szinte azonnal átadta a helyét Nekünk, így nyugodtan és kényelmesen roboghattunk célunk felé. Aztán megérkezett a kalauz néni, akinek varázstáskájából jött a jegy, nem kis ámulatunkra. Majd mikor befutottunk a Keletibe, elsétáltunk a régi Köztársaság térre (sajnos nem tudom most hogy hívják-Anya). Ez nagy élmény volt Anyának, hiszen amikor még Ő volt olyan kicsi, mint Én , akkor Őt hozta ki Mama és Papa ide játszani. Mondta is, hogy sokkal nagyobbra emlékszik, mint amekkora most a játszótér. Nekünk Timivel se kellett 2x mondani, hogy mehetünk játszani, és már fent is voltunk a magas csúszdán, aztán a hintán, és a többi érdekes játékon. De csak 1 óránk volt a hazafelé menő vonatig, így hamarosan visszasétáltunk a pályaudvarra. Éppen hogy elkaptuk a vonatunkat és már robogtunk is hazafelé, majd még mászókáztunk egyet a rákoscsabai bicikli tárolón.
Volt is mesélnivalóm Apának:) és ugyan este a sok élménytől nehezen aludtam el, de másnap Anyának kellett kelteni, hogy a hasamra süt a nap :o)









4 megjegyzés:

  1. Az első két kép nagyon jó:)
    "A táska bűvöletében!"
    :D:D:D
    Aranyosak!
    Itt az utolsó előtti képen Kriszti a Te pocakod lóg bele képbe?
    :)

    VálaszTörlés
  2. HOgy ti minden nap valami extrás programot szerveztek????? ... na kérem szépen, kezdünk irigykedni :-)))

    Szuperek a fotók, cukik a gyerkőcök, jó az a nagy csúszda ... tényleg hol van ez a Köztársaság tér?

    VálaszTörlés
  3. Zsófi: El kell mondanom, hogy Minket is meglepett, hogy a kalauz táskájából jött a jegy. Nekem már kb 10 éve autó nőtt a fenekemhez, ezért ritkán ültem bármilyen másik járművön. Amikor legutóbb vonaton utaztam még a kalauz lyukasztotta a jegyemet :).
    A képen egyébként nem a hasam, hanem Anita hátizsákja van :o), de ha nem is ekkora az enyém,de már mindenhova Ficánka érkezik először :).

    Timi: Hát akinek eleven és nyughatatlan gyereke van, az kénytelen minden lehetőséget megragadni :). Nagyon kellemes délutánunk volt, és Én pedig kellemesen csalódtam Ricsiben, aki egész kultúréltan viselkedett a Nagyvárosban, pl.: rendesen fogta a kezem, nem akart futkározni a vonaton, stb.
    A régi Köztársaság tér a Baleseti kórház mögött van, de sajnos tényleg nem tudom ma mi a neve. Pici a játszótér, de a gyerekeknek újdonság volt.

    VálaszTörlés
  4. :)Pedig azt hittem,hogy a pocakodat látjuk:)
    Én is nagyon rég ültem már vonaton,buszon.
    Amikor terhes lettem Petivel előtte fél évet dolgoztam,na akkor busszal jártam,de azelőtt is,ugye Szabival voltam otthon és úgy ahogy Te is írtad az autó hozzá nőtt a fenekünkhöz.Petikém is folyton csak lesi a nagy buszokat,de majd egyszer elviszem egy körre busszal:)

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers