2010. január 19., kedd

Vendégségben rég nem látott barátoknál

Csütörtökön végre megint elmentünk Ákos barátomékhoz. Még tavaly találkoztunk utoljára:). Ha valaki rendszeres olvasónk akkor tudja, hogy mióta átálltam napi 1x-i alvásra, azóta Anyának gondot okoz, hogy ébren tartson az oda és a visszaúton is amikor megyünk Szigetszentmiklósra. Ez eddig kisebb nagyobb sikerrel ment is, de csak hisztik árán - szóval a tökéletes megoldás még nem volt meg. Viszont ezen a napon 1 baleset volt az M5ös autópályán, így sokkal lassabban értünk oda és természetesen ennek alvás lett a vége. Szóval dőlt az egész; - legalábbis Anya azt hitte. De megleptem, mert ebéd után is szunyókáltam, igaz csak 1 órácskát, de azért az is valami. Na de ne szaladjunk így előre! Tehát elszundítottam picit, de amikor megérkeztünk akkor felébredtem és fitten és kipihenten kezdtünk Ákossal játszani: autóztunk, fagyöngyöket fűztünk és főztünk Krisztivel délelőtt, motoroztunk és bújócskáztunk délután. Nagyon jól megvoltunk, és mivel ugye aludtunk is Ákossal ebéd után , így Krisztinek és Anyának is jutott ideje beszélgetni kicsit fontos és szép dolgokról:).De aztán indulnunk kellett haza, mert Apa már várt minket, de persze hazafelé is bealudtam. Viszont Apáék ezt a problémát úgy oldották meg, hogy 1 órával később fektettek le, és lehet, hogy így, de rátaláltunk a megoldásra.
Majd legközelebb kiderül!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers