2010. január 12., kedd

Vendégségben az új barátaimnál

Szombaton vendégségben voltunk Ildinél és a lányánál Bettinél. Anyáék már jó pár éve barátainak tekintik Őket, de Én sajnos még csak most ismerkedhettem össze Velük. Mindenki legnagyobb meglepetésére alig 5 perc alatt feloldódtam és nem bújtam már Anyához, mint az árnyéka. Biztos azért volt mert annyira, de annyira kedvesek voltak Velem az első pillanattól kezdve és nem rohantak le azonnal, hanem hagytak kibontakozni a saját tempómban, így pillanatok alatt összebarátkoztunk. Ildivel könyvet olvastattam és mézeskalácsot eszegettem, Zsebivel pedig jókat labdáztunk az alattuk lakók nagy örömére :)(mert ők lakótelepen laknak). Ezek után Bettivel egész este autókat és lámpákat néztünk az ablakból, aztán kukucsosat játszottunk, illetve fel-alá cipeltettem magam vele. És mivel Engem ilyen jó kis felügyelet alá helyeztek Apáék, azért Én hálám jeléül hagytam Őket beszélgetni és vacsorázni. De sajnos az este hamar eltelt és Nekünk haza kellett indulnunk, de hamarosan megint találkozunk remélem:)!

1 megjegyzés:

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers