2010. január 29., péntek

Anya szülinapja

Tegnap volt Anya szülinapja. Apa és Én reggel megleptük ezért 1 nagy csokor tavaszi virággal, amit annyira szeret. Aztán amikor Én elaludtam ebéd után Ők idehívták Mamát és leléptek ebédelni a Wasabiba, mivel ez Anya kedvenc helye. Délután kimentünk szánkózni amikor már hazaértek, de bánatunkra csak amolyan semmilyen porhó esett, amiben még Minket is nehezen lehetett húzni. Így nem tudtunk elmenni a közeli kis dombra, ahol pedig jó kis csúszópálya van. Aztán Ando és Anya elmentek valamilyen tornával kapcsolatos helyre és furcsa járás-technikával érkeztek vissza. Nem is értem miért mennek oda, ha így viselkednek utána :o). Aztán pedig még hátra volt a köszöntés. Andoéktól és Anitáéktól Anya kapott ajándékot és tortát is, annyi darab gyertyával ahány éves. Ennek külön örült, hiszen így volt kihívás a fújásnál, mivel az utóbbi években a korának gyarapodása miatt már csak számgyertyákat fújhatott :).

4 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot mégegyszer ... Nagyon jól néz ki a tortád, hmmm de megkívántam az édességet :-)))

    VálaszTörlés
  2. Utólag mi is kívánunk Neked Nagyon Boldog Szülinapot! Puszi: Katáék

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen Lányok! A torta pedig nemcsak jól nézett ki, hanem finom is volt :)!

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers