2009. szeptember 19., szombat

Találkozások

Hétfőn délelőtt végre megint találkozhattam Marcipánnal, ugyanis Moncsi nénivel meglátogattak Minket. Sajnos nem voltam túl kedves házigazda, mert mindig pont azzal az autóval és játékkal akartam játszani, ami Marci kezében volt. De szerencsére Ő már okos nagyfiú és jól vette a kitöréseimet :). Ráadásul Anya vett nemrég 1 autó-kilövős játékot az egyik bevásárló központban, és most úgy gondolta itt az ideje, hogy összeszereljük. Kapóra jött Neki Moncsi néni több éves szerelési gyakorlata, így hamarosan már állt a pálya, de sajnos a gyártási hibát nem sikerült orvosolniuk (hiába segítettünk Mi is ). Pedig Anyáék annyira akarták :(. Azért jó kis délelőtt volt!Pénteken pedig megint sor került a következő baba-talira. Most Boróka és Mika (ikerpár lányok) adtak helyet Törökbálinton az eseménynek. Ott volt még Andi néni Bogival és 1 másik néni Pankával és az 5 hónapos Borival. Szóval megint Én voltam egyedül fiú és hoztam is a formámat. Minden szétpakoltam, mindenhol motoroztam és mindenhova felmásztam. De azért volt végre 1 társam is a buliban Mika személyében, akinek nem kellett kétszer szólnom, hogy milyen szuper dolog a hinta-ágyat rángatni :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers