2009. szeptember 24., csütörtök

Hálás vagyok

Először is köszönet LiliNortianyunak a játékért, akinek hála rájöttem mennyi dolog is van a Mi életünkben is , amiért hálás lehetek :)!

Hálás vagyok, amikor reggel a párom mellett ébredhetek fel, akivel jóban-rosszban együtt vagyunk.
Hálás vagyok Ricsiért, aki egészséges és vidám kisfiú, minden hisztije ellenére :)
Hálás vagyok a saját és a párom családjáért, akik az elmúlt évek alatt óriási támaszt nyújtottak, és mindig mellettünk álltak.
Hálás vagyok, hogy Mi is egészségesek vagyunk, van tető a fejünk felett és van mit ennünk.
Hálás vagyok a barátaimért, akikre mindig számíthatok, és ha bármi baj van, akár az éjszaka közepén is felhívhatom ŐKET.
Hálás vagyok azokért az Emberekért, akikkel munkám során találkoztam, mert sokat tanultam Tőlük, és akik a mai napig nem felejtettek el.
Hálás vagyok a Családokért az utcánkban, akik megszépítik a mindennapjainkat és vidámságot csempésznek a fáradt délutánokba :).
És végül hálás vagyok mindenért, ami jó és nem rossz az életemben - ez olyan hosszú lenne, hogy nem is fárasztok vele senkit.

Azt hiszem röviden ennyi, bár ahogy írom a szavakat, egyre több dolog jut az az eszembe, viszont Ricsi mindjárt felébred és Ő hálás lenne, ha bemennék Hozzá.

Én továbbadom a játékot Patrikanyunak , Timinek és Blankának, Bettyónak és Mayának!

1 megjegyzés:

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers