2009. augusztus 28., péntek

Élménybeszámoló 2. rész - Bakonyban

Anya sokáig gondolkozott, hogy Zalakarosra vagy a Bakonyba menjünk eltölteni pár napot édes hármasban. Végül - sok barát érvelése után - Bakony mellett döntöttek Apával.
A végcél 1 baba-barát hotel volt Döbröntén. A hely nagyon szép volt és nyugodt (zsákfalu). Furcsa is volt, hogy alig mennek teherautók, repülök, vonatok és autók is csak ritkán ( Anya azért lekapott egyet:)). A szállásunk nagyon kellemes volt. Kaptunk külön kiságyat és kádat is, de Nekem leginkább a puha padlószőnyeg tetszett, amin percekig tudtam fetrengeni .
Az étel is szuper volt Apáék szerint, bár Én inkább csak majszolgattam és az itthonról hozott ételek ettem. Hiába volt baba-barátnak meghirdetve a hotel, azért volt pár hiányossága, mint a külön menü, illetve a a baba-medence hiánya. de azért Én bemerészkedtem a hűvös nagy medencébe, amikor az új barátaim is bementek. Ugyanis találkoztunk 3 kislánnyal és 1 kisfiúval, akiket nagyon hamar a szívembe zártam és Ők is Engem. Ezáltal nagyon sokat játszottunk együtt és Ők sokat foglalkoztak Velem, amit Én ki is használtam. Egész kis háremet gyűjtöttem Magam köré :).
Kirándulgattunk is sokat. Voltunk:

-lovaskocsizni: ami nagyon nem tetszett az elején, de aztán, amikor ügetni kezdtek a pacik, akkor már élveztem a dolgot. Utána megnéztük, hogy laknak a lovak és ott láttunk még több pacit, 1 szamarat és 1 kutyust.
-hegyet mászni a Himfy-várhoz: itt láttunk sok-sok kecskét és bárányt-patakba dobálni köveket: ezt a programot irtóra élveztem, mert sok kő volt és a patak meg nem volt mély, így Anyáék közelre engedtek. Itt nagy meglepetésünkre összefutottunk 2 nénivel, akik parlagfüvet gyűjtöttek, hogy ne legyen senki allergiás
-Somló hegynél: itt megálltunk bort venni. Híres helyi borok a Juhfark, a Chardonnay és az Olaszrizling. Itt hallotuk azt is, hogy ha a nászéjszakán Olaszrizlinget isznak, akkor a párnak fiúk fog születni a hagyomány szerint

-Pápán: ahol nagy templomok voltak és 1 óriási park
-Hereneden: itt megnéztük a gyárat, ahol a sok porcelánt készítik. Érdekes volt, bár engem inkább az idegenvezető néni érdekelt, aminek folyton hangot is adtam, ezzel feldobva a komoly előadást. Végignézhettük az egész gyártás folyamatát, ami a felnőtteknek nagyon tetszett. Az egyik dolgozó néni pedig olyan szimpatikus volt, hogy még a cumimat is odaadtam neki. Még megtudhattuk azt is, hogy még az angol királynő is innen választott magának étkészletet.
És még sok minden történt Velünk, de egy szó mint száz a nyaralásuk rövid volt, viszont annál eseménydúsabb! Én pedig úgy viselkedtem, mint 1 kisangyal ,és ami a legfontosabb nem vettem el a szüleim kedvét a folytatástól :)

1 megjegyzés:

  1. Klassz lehetett nagyon.Hogy ragadnak Ricsire a csajok!
    A szalmaembereket mi is láttuk útközben amikor nyaraltunk.

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers