2009. augusztus 24., hétfő

Esküvő

Hétvégén esküvőre ment Apa és Anya. Anya régi jó barátnője, Mariann néni ment férjhez szombaton. Én sajnos nem mentem Velük, de itthon is jót buliztam Nagyival, akinek végre megmutattam az eddig rejtegetett rosszcsont Énement is :). Egész délután pörögtem és nem hagytam Neki 1 pillanat nyugalmat sem. Most már talán megérti Anyát, hogy néha miért akar 2 perc pihenést! Amíg Én kiszolgáltattam magam, addig Apa és Anya végre kettesben buliztak 1 jót. Illetve volt ott még rajtuk kívűl 100 ember, de mégiscsak nélkülem mentek. Mariann néni igazán gyönyörű volt, és Chris bácsinak nagyon nagy szerencséje van Vele. Finomakat ettek és sokat táncoltak, ami abból a szempontból is fontos, hogy Apát 2 igazi bot-lábbal áldotta meg a sors :) !!!




U.I.: A balatoni élménybeszámolóm valami miatt a "Hiánypótlás" post utánra került!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers