2009. december 6., vasárnap

Van zsákodban minden jó...

A szombati nap sem indult másképpen mint máskor. Reggel (inkább hajnalban - Anya) felkeltem, majd megreggeliztem és délelőtt kimentem Apával sétálni. Utána megebédeltünk, majd aludtam 1 nagyot. Délután kimentem Apával, Anyával és a többiekkel motorozni, de hamar bejöttünk a rossz idő miatt - legalábbis azt hittem. Aztán meguzsonnáztunk és innen volt furcsa minden. Először is, hogy Mindenki sürgött forgott, mintha vártak volna Valakit. Aztán megérkezett Nagypapi és Én nagyon örültem Neki, de még Timi barátnőm is. Mi jól eljátszottunk, de egyszercsak betereltek Minket a nappaliba és képzeljétek megjelent a TÉLAPÓ. Először kicsit megszeppentünk, de hamar feloldódtunk. Nagyon aranyos bácsi volt, bár emlékeztetett Valakire, de nem ugrott be kire.De nem is volt fontos, hiszen sok szépet és jót mondott Rólunk és pár intelemmelegyütt átadta az ajándékait. Szuper kis meglepiket kaptunk. (Nem is gondoltam volna, hogy ennyire jók voltunk :)) Először Timit hívta, majd Patrikot és Engem. És képzeljétek milyen jó fej ez a Télapó! Még Apukáink is kaptak ajándékokat és persze virgácsot :)!
De sajnos nem maradhatott sokáig, mert mennie kellett még sok helyre, viszont megígérte, hogy jövőre újra eljön, ha legalább ugyanilyen jók leszünk.
Rajtunk ne múljon!!!!

1 megjegyzés:

  1. Jaj de klassz lehetett ... idén mi nem találkoztunk a Télapóval csak a boltokban, plázákban :-)) az ajándékokat éjszaka rejthette el a csizmánkban :-)))

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers