2009. december 30., szerda

Karácsonyunk III.rész-December 26

Karácsony harmadnapján délelőtt átmentünk Pécelre az apai Dédimhez. Nagyon jól éreztem magam Dédinél, aki folyamatosan leste minden kívánságomat. Mivel elég jó idő volt így kimentünk a kertjébe 1 picit játszani Tappanccsal a kiskutyájával. Hamar össze is barátkoztunk, bár Tappancs kicsit hebrencs még, ezért sokszor kellett rászólnom, hogy ne ugráljon. Aztán megebédeltem Dédivel és hazamentünk aludni.

Délután pedig átmentünk Anya Keresztmamájáékhoz Zuglóba, ahol a sok lelkesen üdvözlő felnőttől kicsit megijedtem, de amint megláttam Balázs másoduncsitesómat + kaptam 1 plüss-cicát, azonnal nyoma sem volt félelemnek. Kibontogattuk az ajándékainkat, és megint meg kell jegyeznem, hogy a Jézuska nagyon aranyos és jófej, mert megint szuper ajikat kaptam. Aztán ettünk 1 picit, amit Én kihasználtam, hogy Eszti és Nagyi ölébe csempészhessem Magam, majd pedig jót bírkoztunk Balázzsal. Mondanom sem kell, hogy az egész család ott sürgött-forgott körülöttem, és minden kívánságomat lesték. Szegény Anyáék pedig csak fogták a fejüket, hogy mi lesz Velem/Velük, ha visszatérünk a szürke hétköznapokba másnap.





Szóval a az első nagyfiús karácsonyom nagyon esemény- és ajándékdúsan telt és ráadásul még tanultam is pár dolgot:
1. A karácsonyfán minden forró!

2. A Jézuska akármilyen nyűgös is vagyok, csak a jót látja Bennem és a cselekedeteimben és mindenhová elér a keze/szárnya!

3. Sajnos csak 3 napig tart, aztán minden folytatódik a régiben!
4.Jókat eszünk és iszunk a családunkkal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers