2009. december 30., szerda

Karácsonyunk II.rész- December 25

Karácsony másnapján átmentünk délelőtt anyai Mamámékhoz. Olyan szuper idő volt a december ellenére, hogy még ebéd előtt kicsit kint játszottunk a kertben, de sajnos hamar be kellett mennünk, mert eleredt az eső. Aztán Én ebéd után kicsit elmentem sziesztázni és mire felébredtem, addigra megérkeztek Keresztanyuék és Dédi. Nagyon örültem Nekik, bár azért kellett 1 kis idő mire megint feloldódtam. Aztán amikor meggyújtották a csillagszórókat a karácsonyfán már teljesen laza voltam. Képzeljétek a Jézuska olyan figyelmes volt, hogy még Keresztanyuékhoz is hozott Nekem ajándékokat: sok-sok autót. Nagyon örültem nekik és azonnal be is fogtam mindenkit, hogy játszunk:). Aztán még megpucoltunk pár mandarint és azt ettük egész délután, mivel pár napja a mandarin lett Nálam a második számú gyümölcs-kedvenc a banán után. De sajnos hamar elment ez a nap is és mivel Keresztanyuék elég messze laknak, így haza kellett indulniuk, de hamarosan megint találkozunk, mert Anyáék együtt szokták tartani a szülinapjukat januárban, mivel csak 1.5 nap különbség van köztük:). Miután pedig mi is összepakoltuk a dolgainkat elindultunk hazafelé. De mire hazaértünk olyan felhőszakadás lett, hogy negyed óráig alig bírtunk kiszállni az autóból. Bárcsak hó formájában esett volna ez le, mert már nagyon hiányzik a szánkózás!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers