2009. december 28., hétfő

Karácsonyunk I.rész - December 24

Úgy gondoltam, hogy mivel 3 napig tartott Nálunk a nagy karácsonyi menetelés, így a beszámolómat is 3 részre fogom osztani, mert talán így "fogyaszthatóbb" lesz :)!

December 24én reggel a szokásos hajnali kelésem után még visszaaludtunk Apával és Anyával. Mire pedig kikászálódtunk az ágyból, már itt járt a Jézuska, és hozott 1 csodaszép fenyőfát. Sajnos Anyáék kicsit bénáztak - mert annyira lekötötte Őket az én lelkesedésem és csodálatom a fa iránt -, hogy teljesen elfeledkeztek a videózásról, így az első nem-kisbabás karácsonyom csak képekben és 1 mini-videóban maradt fenn az utókor számára :(. Szerencsére csak a égők érdekeltek igazán és mivel Anya azt mondta, hogy forró az izzó, ezért nem igazán próbálkoztam tovább a fa és a díszek belső vizsgálatával, és inkább csak csodáltam és mondogattam, hogy villany:). Aztán felöltözködtünk szép ruhába és átmentünk apai Mamámékhoz. Itt végre megint találkozhattam Kincsi és Martin unoka tesóimmal. Kicsit lassan oldódtam fel, de azért később már Én is benne voltam minden rosszban. Ebédeltünk, aludtunk és alvás után pedig ajándékokat bontogattunk. Nagyon jól viselkedhettem a Jézuska szemében, mert sok szép ajándékot hozott Nekem. Kaptam ugráló csacsit, szerelő-padot, mágneses rajztáblát és játék lovat. És képzeljétek Kincsinek is ugyanolyan csacsit hozott, mint Nekem, így veszekedés nélkül teltek a bontogatás után percek.


Ebből a hancúrozásból pont kimaradtam, mert aludtam, mint 1 rendes kisfiú :).



Itt már Én is bekapcsolódtam a buliba


A szerelőpadot csak másnap reggel sikerült Apának összerakni, természetesen az Én segítségemmel:)


Aztán késő délután hazamentünk és ekkor jöttek az anyai Mamámék, akikkel ugyancsak meghitt és kellemes órákat töltöttünk sok evéssel, ivással és újabb ajándékokkal. Nem igazán értem, hogy is van ez, de Ők is hoztak Nekem ajándékokat a Jézuskától: fúrógépet, mesekönyvet, vasalódeszkát, játék-kockát. Aztán még őrjöngtem 1 kicsit Keresztapuval (aki mellesleg nagyon hasonlít a Télapóra :)), mire végül már csak azt vettük észre, hogy milyen késő van és már milyen régen fellőtték a pizsiket:).
Ja azt el is felejtettem írni, hogy az égősor és az ajándékok után a csillagszóró tetszett a legjobban a karácsonyban :)!

Folyt. köv...

2 megjegyzés:

  1. Tényleg jó fiú lehettél,ha ennyi mindent hozott a Jézuska!azt a szerszámpadot szívesen megvizsgálnám közelebbről is!
    Bob mester,alias Marcipán

    VálaszTörlés
  2. Kedves Bob mester, alias Marcipán barátom! Remélem hamarosan a szüleink tudnak 1 időpontot egyeztetni és akkor nagyon szívesen megmutatom Neked:)!

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers