2010. december 31., péntek

Karácsonyunk - kicsit másképpen

Hát a karácsonyunk nem éppen hagyományosan telt, de azt hiszem ez ebben az évben így volt elrendelve.

24én reggel arra ébredtem, hogy 1 szuper világítós karácsonyfa áll a nappalinkban. Nagyon tetszett, de azért kicsit átrendeztem az alját, mert szerintem oda nem kell semmilyen girland :o).





Hagyományaink szerint ezen a napon ebédre át szoktunk menni apai Nagyszüleimhez, amit ebben az évben kettesben tettünk meg Apával, Anya pedig otthon maradt Orsival. A Nagyiéknál már ott várt minket Kincsi és Martin uncsitesóm és kistestvérük Lőrinc baba is. A Jézuska szerencsére csak a jó dolgaimat vette figyelembe most is, ezért sok-sok ajándékot kaptam, amit bőszen bontogattam is a fincsi ebéd után, pl.: favonatokat, szeletelős játékot. A terv szerint ott is aludtam volna Nagyiéknál, de Én kijelentettem, hogy megyünk haza és otthon alszom Anyával. Így összeszedtük a csomagjainkat és hazamentünk.



Este pedig átjöttek az anyai Nagyszüleim és a Jézuskától megint rengeteg ajándékot kaptam. Ennek már Anyáék nem annyira örültek, hiszen a bőség zavarában azt sem tudtam minek örüljek jobban. Kaptam műételeket, hogy főzhessek és vásárolhassak, kaptam mesekönyveket és mese DVD-t, autómosót és megkaptam a 2.favonatos készletemet :). A bontogatásban viszont annyira megéheztem, hogy Apáék alig hittek a szemüknek az elfogyasztott vacsorám láttán.






Másnap Keresztanyuékhoz (Akiket üdvözlünk újra itthon a hosszú Távol-Keleti útjuk után :o)) voltunk hivatalosak Apával, de Én induláskor megmakacsoltam Magam és nem akartam menni, inkább maradni akartam Anyával. De szerencsére Nagyiék voltak olyan aranyosak, hogy elhozták a Jézuska ajándékait Tőlük!



26án pedig Anya Keresztszülei mentek át Nagyiékhoz és Mi Apával ott csatlakoztunk Hozzájuk délután. Megint kaptam ajándékokat, de ezeket azóta a Föld nyelte el, mintha Valaki direkt rakta volna el későbbre :o).


Szóval gyorsan, de vendégeskedésben és ajándékokban gazdagon teltek a napok! Jó hogy jövőre már együtt Négyesben mehetünk mindenhová!!!!

3 megjegyzés:

  1. Már olvastalak Benneteket, csak még írni nem volt időm. Látom tetszett Ricsinek a hatalmas karácsonyfa :-))
    A pici lány is nagyon édi ahogy be van bugyolálva az ágyon :-) Majd tehetnél róla fel többet fotót!
    Azon gondolkodtam, hogy ez a nagy karácsonyi jövés-menés biztos nem hiányzott volna Orsikának, szóval jól döntöttetek, hogy otthon maradtatok. Majd jövőre (vagyis idén) bepótoljátok :-))

    Boldog új évet Nektek!

    VálaszTörlés
  2. Szia Timi!

    Én is bekukkantottam ám Hozzátok ( és persze Mindenki máshoz is :), de egyszerűen időm nincs írni :(. A karácsony ebben az évben picit más volt hiszen Orsi még csak pár hetes volt akkor és nagyon féltettem Őt az influenzától is. Elég Nekünk, hogy Ricsi majdnem október óta nem tud kigyógyulni a köhögős-náthás cuccából!!
    Az ágyon egyébként nem Ő , hanem az uncsitesőja Lőrinc van:) (egyébként közte és Orsi között kemény 9 nap van). Orsiről sajnos sokszor elfelejtünk képeket csinálni, de igyekszem pótolni.
    Nektek is Nagyon boldog és munkában sikeres új évet kívánok!!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm aranyos vagy :-)))
    Nem ő van az ágyon??? Jaj Istenem ... :-))) benéztem szegényként :-))

    A takonykóros időszaktól való féltést tökéletesen megértem. Orsika még nagyon picike, hogy bármit is elkapjon, ki kell ilyenkor bekkelni amennyire csak lehet, hogy nem visszük közössége 1-2 hónapig. Blanka 2 hónapos koráig alig volt valahol, pedig júliusi gyerek :-) de én még a légkonditól is féltettem. :-))

    Most pedig valami hányós, hasmenéses durva járvány ütötte fel a fejét. És sajnos az öcsémtől sem tudtunk elköszönni, mert szilveszter után a húgom és az öcsém is nagyon lebetegedett. A húgom még infúziót is kapott. Így jobbnak láttuk, hogy most úgy menjen vissza az öcsém Hollandiába, hogy nem köszön el tőlünk személyesen. Nagyon féltettem Blankát, pedig ő már nem újszülött, hanem egy stramm csaj :-) még is. A fenének sem hiányzik, hogy a Lászlóba kh.-ba rohanjak vele, attól tartva, hogy kiszárad.

    Szóval óvatosnak kell lenni :-))

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers