2010. december 7., kedd

Itt járt a Mikulás bácsi

Vasárnap este miközben Timivel, Lillával és Mátéval gyűrtük egymást, egyszercsak ajtó nyitódást és csillingelést hallottunk. Képzeljétek Mikulás jött el Hozzánk :O). Először kicsit meg voltunk szeppenve, de hamar feloldódtunk és bátran válaszolgattunk Télapónak és még énekeltünk is Neki. ő pedig hozott Nekünk sok szép ajándékot cserébe. Elmondta, hogy látott Minket a varázsgömbjében és hogy mivel ilyen aranyosak voltunk egész évben ezért személyesen is ellátogatott. De persze volt pár feltétele is, amit Én is és Timi is megígértünk, hogy betartunk:). Mindkettőnknek szuper ajándékokat hozott. Én kaptam box-kesztyűt, Roary-s DVD-ket, miki csomagot és sok-sok csokit. De hamar el kellett mennie, hiszen más gyerekek is várták!



Itt éppen a boci-boci tarkát énekelem a Télapónak :)



És majdnem elfelejtettem mondani. Másnap reggel kaptam még 1 csúcs ajándékot Tőle: 1 játék láncfűrészt, ami kiköpött mása Apáénak. Természetesen azonnal ki is próbáltam és teljesen odavagyok érte azóta is, ami Tőlem igazán kirívó eset, hiszen nem untam rá 5 perc után :o)

4 megjegyzés:

  1. A boci-boci tarkán jót mosolygok itt magamban. A fő, hogy énekelt Ricsi a télapónak :-)))

    Az a stihl fűrész pedig nem semmi, és tényleg lehet vele vágni(???), vagy a fadarabok csak imitáció :-)))))

    VálaszTörlés
  2. Hahó Kriszi!!!!!

    Egyben vagy még?????????????????????????
    Adj valami életjelet!!!!!!!
    :)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Nekem van egy olyan érzésem, hogy december 10-én már túl vagyunk :-)))
    Ha összeszedte magát anyuka, akkor kérjük mutassa meg nekünk a legkisebb királykisasszonyt :-)))

    VálaszTörlés
  4. Bizony ám!!!!!!!:)
    És Én híreket is hallottam csak nem merek kiabálni amíg nem adsz életjelet.....
    Hahóóóóó!!!!
    :)

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers