2010. november 16., kedd

Szeretem a BKV-t

Ez biztos furcsán hangzik a felnőtteknek, de gyerekfejjel most még nagyon élvezem a járműveket!
Így egyik nap (amikor megint nem volt túl szép idő) du-i alvásomból felébredve elindultunk a Lurdy Házban lévő játszóházba Timi barátnőmmel és Anitával. Azoknak, akik nem Pesten laknak írom, hogy oda 1 óra az út tömegközlekedéssel és menni kell busszal, metróval és villamossal is, miközben még trolibuszt is láthatunk. Szóval habzsi-dőzsi volt, a játszóházról nem is beszélve. Szerencsére már elég nagyok és ügyesek vagyunk Timivel, így Anitának és Anyának nem kellett állandóan Velünk jönniük a csúszdára és más mászós játékra (nem mintha Anya tudott volna :o)).
Nagyon élveztük a délutánt és alig akartunk hazaindulni Timivel, de a metróval való utazás végül vonzóbbnak bizonyult és beadtuk a derekunkat.

A játszóban egyébként volt 1 aranyos esetünk is. Amikor 1 idegen kisfiú elkezdett inzultálni Engem, akkor odajött Timi és azt mondta: "Ricsi az Én barátom, hagyd békén !". Anyáék alig bírták visszafogni a nevetésüket :o).
metrón

villamoson

játszóházban

2 megjegyzés:

  1. Gép mindig kéznél van látom :-)))) Szuper játszóházban voltatok ... a srácok legalábbis nagyon boldognak tűnnek. :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hát az első metrózást nem hagyhattam ki a repertoárunkból, de sajnos a villamoson nem tudtam leülni és még tömeg is volt, így gyorsan kellett kattintgatnom:). Egyébként tavaly a névnapomra kaptam 1 szuper jó kis telefont krisztól, amivel az összes eddigi fényképet is csináltam, ezért nem kell 2 szerkezet:)
    Nagyon élvezték jól láttad, de Mi Anitával még jobban, hiszen majdnem 3 órán keresztül szinte csak ültünk és beszélgettünk, amíg Ők eljátszottak:)

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers