2010. november 23., kedd

Betegségek a köbön

Sajnos a betegségek sorának úgy tűnik nincs vége.
Először náthás voltam, majd a takony-kórt hosszan tartó köhögéssel sem zártuk a mai napig. Éjszakánként vagy ébredés után még mindig hosszas, száraz és kínzó köhögéssel ébredek. És ha még ez nem lenne elég, akkor vasárnapra virradóra bekaptam 1 lázzal és hasmenéssel járó jó kis vírust is. Úgyhogy most aztán van programunk elég, ami a gyógyszerek elosztását (hasfogók, bélflóra helyreállítók, nyomelemek pótlása, vitaminok, köptetők, stb) és bevételét illeti.

Öröm az ürömben, hogy ezek csak tünetek Nálam, merthogy az energiám, akaratosságom és a hisztim nem szenved semmiben és minden olyan mintha semmi bajom sem lenne:). Ki érti ezt?

4 megjegyzés:

  1. Ricsi gyógyulj meg hamar! Puszik:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Réka!
    Szerencsére már sokkal jobban van:)!

    VálaszTörlés
  3. Én is azt mondom,hogy gyógyuljatok meg nagyon hamar!
    Mi is betegek vagyunk.Van most valami köhögéses nyavalya:(
    Kriszti Te meg turbózd magad vitaminnal,nehogy Te is benyalj valamit még itt a finissben:)
    Én ennél tovább egyiket sem hordtam:)
    Zabszem belefér még a fenekedbe??? :D
    Ha esetleg idő előtt menned kell,Apával beszéld ám le,hogy tájékoztasson minket!!!!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Zsófi!
    Te miért nem pihensz hajnalban :o)!
    Igen olvastam, hogy Nálatok is köhögős a hangulat, remélem hamarosan ott is megoldódik. Ricsi már 4 hete köhög, de most már csak kicsit ébredés után és néha éjszaka. A betegsége átsegített az utolsó izgulós időszakon, mert Vele voltam elfoglalva és a fáradságommal, ahelyett, hogy agyaltam volna. Viszont minden este az altatás után úgy jöttem ki Tőle, hogy csak ma este ne kelljen menni, mert nem bírnám ki alvás nélkül.
    Már 2 hete járok ctg-re, de eddig nyoma sincs semminek. A Doki szerint elképzelhető, hogy ha Ricsit túlhordtam, akkor Orsit is túl fogom, és ezért legkésőbb 17én be kell feküdnöm.
    Egyébként már izgulok, mert nagyon kíváncsi vagyok Orsira:), de közben meg tartok attól, hogy mi lesz Ricsivel, mert még sohasem voltam Tőle ennyire sokáig távol. Eddig féltem, hogy betegen kell majd itthon hagynom, de úgy tűnik, talán mégsem :).
    Gyógyuljatok meg hamar!!!!!
    Puszi

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers