2010. július 23., péntek

Tesó-hírek

Már elég régen nem írtam a Tesómról, ezért most már megosztok Veletek pár dolgot ( Zsófiékkal különösen :o)).
Szóval Anya már túl van a pocakos idejének a felén. Eléggé látszik a hasa, és most már talán nem azt gondolják mások, hogy megint felszedett pár kilót :o).

A vizsgálatokon mindent rendben találtak Tesómnál és Anyánál is szerencsére. Már csak pár vérvétel (cukorterheléses)és ultrahang (orvosi és 4D) van hátra.

Előző héten voltak Apával genetikai ultrahangon a kórházban, ahol megmérték, hogy kb. 15cm és már 35dkg. Elég tekintélyes mértetekkel rendelkezik már, nem ?!

Ezt a vizsgálatot már nagyon vártuk, mert itt megtudhattuk volna, hogy Hugicám vagy Öcsikém lesz. De az Én Tesóm úgy gondolta, hogy ennek még nincs itt az ideje, ezért keresztbe tette a lábait, így eltitkolva az igazságot :o). Viszont látták az agyát, a szívét, a kéz- ujjait, az orrát, a fülét, a szemgödröket, stb.

A 16. héten érezte Anya az első mozgásokat, amik azóta felerősödtek, és ha valaki "külsős" türelmes, akkor már érezheti is :o).

Csak röviden annyit, hogy Én ugyanekkor már megmutattam a férfiasságomat, de a méreteim hasonlóak voltak, viszont sokkal kevésbé voltak aktív anya pocakjában, akire ezzel elég sokszor hoztam a frászt!
Íme Tesóm feje:

6 megjegyzés:

  1. Kicsit irigy vagyok,hogy már a felénél tartasz :D Nem látni a képet a végén,vagy csak nálam?! Szégyellős a pocaklakó? :)Lehet tippelni,mit is takar? :DD

    Szuper egy idő van :(Jó lett volna egy kis szabadtéri motorozás!

    VálaszTörlés
  2. :)
    Kis szégyenlős Bébibogyó:)
    Szabinál hamar kiderült,hogy kukacos,mert volt magzatvíz vétel.
    Petinél 5-különböző orvos is azt mondta,hogy szerinte fütyis,de 100%-ra egyik sem tudta megmondani.Illetve de,már 30-hetesen Pesten 4D-sen:)
    Neveitek meg vannak már????

    Andi!Nyugi!!!!
    Kettőt pislantasz és már Te is itt fogsz tartani:)

    VálaszTörlés
  3. Andi: Nem Nálad van a gond, a kép teljes, csak ennyi fért bele. Hát ezek a mai gyerekek már csak ilyen szégyenlősek.
    És ne izgulj! Hamarosan Te is szenvedni fogsz a zokni felhúzással :), többek közt.
    Remélem du. jobb idő lesz és akkor irány a pocsolya!

    Zsófi: A magzatvizes vizsgálat után szinte 100%-osan megmondják a nemét ha kéred, de szrencsére Nálunk nem kell most ilyet csináltatni. Legkésőbb decemberben megtudjuk. Neveink vannak, de főleg lányoké, a fiú nevekkel már legutóbb is hadilábon álltunk :o).

    VálaszTörlés
  4. Halihó!
    Én is gondolok sokat a pici pocaklakóra (Andiéra is) de nem akarok faggatózni, viszont most nagyon örülök, hogy csorgattál némi infót :-)))
    Kár, hogy nem mutatta meg magát a kis szégyenlős :-) de majd legközelebb. Hol voltatok uh-n? Blancika nem nagyon rejtegette anno magát, 18 hetesen megtudtuk a nemét.

    A lényeg, hogy minden szerve látható, egészséges baba ...
    Majd legközelebb tuti látni fogjátok ...

    VálaszTörlés
  5. Timi: Tudod Ricsi mellett sokkal kevesebb időm marad a pocakosságomra. Anno mnndig tudtam hányadik héten járok, milyen szerve tagja fejlődik, olvasgattam mindenfélét. Most meg néha azt sem tudom milyen nap van :).
    A kórházban voltunk a genetikai uh-on, amire az AFP után szokták elküldeni a mamikat. Azt hittem 4D-s uh lesz, de inkább 1 szebb felbontású 2D volt.
    De így is elpityeregtem Magam mint 1 kisbaba, amikor bekapcsolta a hangszórót és meghallottam a picit szivét verni :o).
    Alg várom már, hogy menjünk a 4D-re

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Gondolom, hogy alig várod ... én is imádtam hallgatni Blanka szívverését és nézi az uh-s felvételeket ... az első DVD-t egy csomószor megnéztem itthon és szétsírtam az agyam :-))
    Persze sejtem más a második gyereknél minden ... nem vagyok várandós de én sem tudom sokszor milyen nap van, azzal meg tényleg sokszor hadilábon állok, hogy hányadika van, most pl. pont emiatt elfelejtettem bediktálni a villanyóraállást :-)

    Boldog pocakosságot ...

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers