2010. július 11., vasárnap

Szülinap és állatkert

Szombaton reggel Apa megint itthon volt reggel, aminek Én nagyon örültem :o). És amíg Mi fiúk reggelit csináltunk Magunknak, addig Anya elrohant, hogy még elintézzen pár dolgot a délutáni buli előtt. Merthogy délután vendégeket vártunk, hogy együtt ünnepelhessük meg Nagypapi 80. szülinapját :). Ebédre Anya hazaért, majd elmentem aludni, és mire felébredtem a kertünk megtelt emberekkel :o). Itt voltak Anya keresztszülei Marcsika és Jánoska, lányuk Eszter, és Eszter 2 "pici" fia, Gábor és Balázs. Amíg Én aludtam, addig megtörtént a nagy felköszöntés és az ebéd. Aztán pedig mire magamhoz tértem addigra mehettünk is pancsolni. Nagyon élveztem a nagy sürgés-forgást és a Velem folyamatosan foglalkozó emberek hadát!!! Majd amikor kipihenték a felnőttek az ebédet, akkor jött a meglepi torta és Engem az a megtiszteltetés ért, hogy együtt fújhattam el a gyertyákat- persze nem 8Oat :) - Nagypapival. Utána viszont sajnos el is telt a nap és Mindenki ment haza. Remélem Ők is olyan fantasztikusan érezték magukat, mint Mi!A vasárnap megint kirándulásba torkollott, ugyanis elmentünk az állatkertbe, Abonyba. Én odafelé csak az út végén aludtam el, ezért a többieknek Ránk kellett várnia, de ez van ha az ember fiát kimozdítják a rendszeréből. Megint láttunk és etettünk sok-sok állatot. Voltak pacik, oroszlánok, papagájok, pávák, nyuszik, őzek, kecskék, lámák, és Buborék a víziló, aki nagyot nőtt, amióta legutóbb itt voltunk. Nagyon tetszett a kis oroszlán (úúú cica ), de Anya nem mert bevinni a simogatóba. Aztán ettünk 1 kicsit, amit Mi Patrik barátommal igencsak viccesre csináltunk a sok esésünkkel és bohóckodásunkkal :o). Aztán még játszótereztünk picit és ugrálóváraztunk. Majd elindultunk hazafelé.


És ha már a hazafelénél tartunk, akkor elmesélném, hogy amióta ilyen szuper meleg van Én nagy lépéseket tettem a szobatisztaság felé. Napközben ugyanis nincs rajtam pelus. Általában szólok a dolgok előtt, bár sokszor már kicsit későn, így alváshoz és kocsiba adja Rám Anya a segédeszközt. Abonyban sem volt másképpen, de valahogy Anya elfelejtette a hazaútra rámadni a pelenkát, és mikor észrevette, már nem akart megállni, mondván úgyis ki kell mosni az ülésem huzatát. Így történt, hogy sok-sok kérdezgetés után 2x megálltunk pisilni, és a huzatom tiszta maradt. Szóval a családom nagyon büszke volt Rám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers