2010. június 8., kedd

Igy telt 2. a szülinapom

Hát azt hiszem mondhatom, hogy ez volt eddigi életem legjobb szülinapja :o)!

Ébredés után ágyba kaptam mindent és még versenyautós dvd-t is kapcsoltak be hozzá. Nem mintha eddig nem tették volna, de ma Én is akartam és nyugodtan néztem végig. Aztán Anya elkezdett sürögni, mire Apa hazaállított 1 szuper ugrálóvárral. Ugyanis a Szüleim úgy döntöttek, hogy nem vesznek Nekem nagy ajándékot, hanem inkább 1 élményt akartak, ezért kibéreltek 1 kicsiknek való ugrálós-csúszdás légvárat és meghívták az összes Barátomat. A buli a légvár megérkezése után már el is kezdődött szűk körben, mert hát ki kellett próbálni :). Pár Barátom is itt volt már Velem akkor, Timi, Patrik, Lilla, Gergő. És képzeljétek Lilla barátnőm Apukája tudott szerezni héliumot, amivel még élvezetesebbek voltak a lufik kicsi és nagyok :o) részére egyaránt! Sajnos Lilla kicsit lesérült az egyik légváras vetődésénél, ami után már nem is tudott aktívan résztvenni az őrjöngésben :(.
Aztán ebédeltünk, majd amíg aludtam átjöttek Anya hű segítői (Andi és Anita) és szendvicseket gyártottak és lufikat fújtak. Alvásból felébredve már kezdődhetett is a party.
4 óra körül meg is érkezett szinte Mindenki. Velünk ünnepeltek: Timi, Patrik,Lilla, Gergő, Boti, Dorina, Marci, Ákos, Petra és persze a Szüleik is.
Majd pedig el is kezdtem gyorsan bontogatni az ajándékokat. Kaptam sok-sok SZUPER és hasznos ajándékot: "ninóautókat", könyveket, rollert, fűnyírót, kirakókat, vonatos DVD-t, villamost, békás tologatót. Mivel a sok ajándék miatt a bőség zavara állt fenn, ezért Anya elpakolta Őket és majd szépen lassan adja csak vissza.
Bontogatás után játszottunk picit, majd Anya elérkezettnek látta az időt a tortához. Szerencsére Ákos barátom Anyukája is hozzájárult 1 joghurt-tortával a bulihoz, így ezt ettük, mert sajnos szegény Anya megint besült a tortájával. Azt hiszem jövőre rábeszélem, hogy inkább rendeljen, mert ezzel időt, energiát és bosszúságot spórolhatna meg :).
Evés után folytattuk a játékot. Hála az égnek az esős napok a szülinapomra elmúltak és egész nap sütött nap, viszont nagyon meleg is volt, így Mindenki az árnyékban próbálta élvezni a délutánt.
Viszont sajnos túl hamar eljött az este, ezért Mindenkinek haza kellett mennie. Nagyon szomorú voltam mindig amikor elment Valaki, és állandóan haza akartam kísérni.
Szóval remélem rajtam kívül is Mindenki jól érezte magát, és még egyszer köszönöm a sok fantasztikus ajándékot és, hogy Mindenki itt volt Velünk és emelték a buli hangulatát !!!!

Puszi Mindenkinek és Jövőre Veletek Ugyanitt :)!!!!



3 megjegyzés:

  1. A buli szuper volt :DD Jövőre sem hagyjuk ki!Köszönjük,hogy Veletek ünnepelhettünk :D

    VálaszTörlés
  2. Juj de szuper bulija volt Ricsinek :-)) még egyszer boldog szülinapot Neki!

    VálaszTörlés
  3. Andi: Mi is örültünk, hogy itt voltatok :)!

    Timi: Tényleg jól sikerült, hiszen a gyerekek nagyon élvezték, és alig akartak hazamenni. Remélem jövőre is minimum ennyien és ilyen hangulatban leszünk :)!

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers