2010. június 1., kedd

Gyereknap

Úgy tűnt még reggel, hogy Szent Péter végre kegyes lesz Hozzánk és egész nap kint lehetünk és együtt ünnepelhetjük a gyereknapot. De sajnos ember tervez...

Délelőtt még szuper jó meleg volt, ezért elmentünk Patrikékkal és Timiékkel a közeli Közösségi házhoz, ahol jó kis gyerekprogramok voltak meghirdetve. Ja és képzeljétek nem autóval, hanem busszal mentünk. Kicsit ugyan meg voltam szeppenve már fent a buszon, de azért tetszett nagyon. Aztán mikor megérkeztünk alig tudtam hogy hova is kapjam a fejem. Olyan sok érdekesség volt ott.

Volt ugrálóváras csúszda: ide ugyan még felmásztam egyedül, de le már nem mertem csúszni, így a tulajdonos bácsi megengedte Anyának, hogy Utánam jöjjön és segítsen elindulni. Mire lejárt az időm, addigra jöttem persze be a dologba :)

körhinta gyerekeknek: meglepő módon ez is tetszett és 3 percig ültem nyugodtan. Vicces látvány nyújtottam azért, de beszéljen erről a videó



lovaglás: ez a program addig tetszett, amíg rá nem ültettek a lóra, aztán persze sírni kezdtem, de legalább megpróbáltam


érdekes gyerekjátékok: nem igazán tudtuk, hogy mivel mit kellene csinálni, de tetszett a sok gyerek akik ott voltak

Mindent kipróbáltunk és kiélveztük a délelőtt minden pillanatát, mert sajnos mire hazaértünk és felébredtünk az ebéd utáni sziesztából, eleredt az eső és lőttek a délutáni visszamenetelnek. Talán jövőre!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers