2011. január 29., szombat

Végre :)

Mindig mosolyogva olvastam más blogos Anyukáknál, amikor a gyerekeik aranyköpéseit írták és már régóta szerettem volna ilyen bejegyzést írni. Viszont Ricsi hiába beszél sokat - állandóan:), de olyanokat, amiken percekig nevettünk még nemigen mondott.

*Még Orsi születése előtt jártunk a Keresztmamáméknál (Marcsika), ahol Ricsi természetesen kényeztetésekkel volt elhalmozva, így eléggé zokon vette, amikor elindultunk haza. Útközben azt mondta:
- Ricsi: Marcsikát akarom!
- Anya: Nem lehet Kicsim, már késő van, haza kell mennünk!
- Ricsi: De Marcsikát akarom, Apa fordulj vissza!
- Anya: De Kicsim nem lehet!
- Ricsi: Akkor Apa tolat vissza most!


*A következő beszélgetés zajlott egyik nap:
- Ricsi: Orsi megnő Apa lesz belőle?
- Anya: Nem Drágám, Orsi megnő Anya lesz belőle.
-Ricsi: Értem! Akkor ha Orsi megnő Anya lesz belőle, Ricsi megnő Apa lesz belőle!

Csak ámultam és bámultam, hogy honnan vette ezt a témát :)!

2 megjegyzés:

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers