2009. november 20., péntek

Hétköznapok

Hogy mi is történt Velünk az elmúlt héten?

Hát Én először is új szokást vettem fel! Mégpedig, hogy reggel fél 6kor kelek, az eddigi fél7-7tel ellentétben. Ez kicsit megviseli Anyut (pedig hagytam Neki felkészülési időt - becs szó), így este senkit sem kell altatni, de főleg Őt nem :). Viszont szerencsére Apa mostanság kicsit többet van Velünk napközben, így tehermentesíti Anyát (főleg reggel, a kávé előtt).

Az igazat megvallva nem is történt Velünk túl sok újdonság, inkább
meg-át-túléltünk a hétköznapokat.

De azért nem unatkoztunk és csináltunk különböző dolgokat, mint például:
- motoroztunk és pocsolyáztunk:
- még utoljára lenyírtam itthon a füvet és segítettem Apának fát behordani, hogy ne fázzunk:
- leráztuk a maradék faleveleket, hogy ne kelljen többet gereblyézni:
- fújtunk sok szappanbubit: - jókat játszottam a barátaimmal, Apával:- leskelődtem is:- és természetesen cicáztam/tunk is:

1 megjegyzés:

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers