2009. november 7., szombat

Emlékpark

Szombaton délelőtt elmentünk Timiékkel és Patrikékkal a Ferihegyi Repülőgép Emlékparkba. Az idő nem éppen volt a legszebb, de legalább nem esett az eső! 1 nagy füves területen rendeztek el régi és már nem használt repülőgép modelleket, illetve részeiket, hogy az érdeklődők nyugodtan megfoghassák és megnézhessék. Volt ott 1 kedves bácsi is, aki nagyon aranyosan végigkísért minket a parkban és Vele bemehettünk 3 repülő belsejébe, illetve a pilótafülkékbe is. Sajnos Én eléggé féltem ezektől a hatalmas gépmadaraktól. De a lépcsőzés illetve az alkatrészek viszont már tetszettek :).
(A kis szivecskénél Én vagyok, aki a gumiba bámul:))



3 megjegyzés:

  1. Hát ez egy igazán fiús program :-) én még csak messziről láttam ezeket a repcsiket, de biztos nagy élmény lehetett közelről is szemrevételezni.

    VálaszTörlés
  2. Ricsi is csak eddig az égen bámulta őket, ezért tűnt jó ötletnek megmutatni "élőben" is, de sajnos Ő nagyon félt, mert olyal nagyok voltak. Majd később hátha jobban fogja élvezni. Titkon reménykedtünk, hogy ha nagyon tetszett volna Neki, akkor jövőre bepróbálkoztunk volna 1 úttal, de így marad az autó.

    VálaszTörlés
  3. Oh, jövőre még sok víz lefolyik a Dunán, ahogy szokták mondani, szóval szerintem rengeteget fog még változni Ricsi. Arról a repcsis útról ne mondjatok le :-)))

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers