2009. november 30., hétfő

Barátok és család -kell ennél több?

Csütörtökön délelőtt Anya felpakolt Engem és a sok cuccunkat, aztán Nekivágtunk Szigetszentmiklósnak, hogy Ákossal játszhassunk 1 jót. Sajnos mivel Anya szemüvegét nem sikerült megtalálnunk, így az esti 7 órai indulás délután 3 óraira változott, mert szemüveg nélkül sajnos vakegér. Azért így is volt időnk kicsit hancúrozni, bár nem túl sok. Autóztunk, motoroztunk és fociztunk. Aztán ettünk és aludtunk együtt. A dolgot még az is nehezítette, hogy Én egész nap nyűgös voltam. Estére viszont kiderült, hogy miért - magasra szökött lázam. A Szüleim eléggé megijedtek, hiszen eddig csak az oltások után volt ki hőemelkedésem, de most forró volt mindenem. Anya hősiesen hűtő-fürdőt vett Velem, aztán lázcsillapítót kaptam és 1 "nyűgös-sokszor felkelős-de azért mégisalvós" éjszaka után kutya bajom volt. A doktor néni szerint a fogam lehetett a bűnös, vagy valaminek a kezdete lehetett, de mivel se pénteken, se hétvégén semmi más jelét nem mutattam az influenzának, így most már kijelenthetem, hogy a fogam volt. Viszont nem tudom melyik, mert nincs új lakó a számban.
Szombaton átmentünk apai Nagyszüleimhez, ahol ott volt Kincsi unokatesóm is. Jót játszottunk és ettünk együtt.

Vasárnap pedig Keresztanyuékhoz mentünk, hogy megünnepeljük a Katalinokat, köztük Mamát és Dédit. Nagy örömömre ott volt Keresztanyu cicája, Bodza, akinek egész nap gondoskodtam a napi mozgásáról. Szegény biztos felhasználta pár életét is, amikor rásikítottam :). Csak szegény Anya nem élvezte a cica-társaságot, mert egész nap az allergiájával küzdőtt:(. Aztán az ebéd utáni alvásomból újfent nyűgösen keltem, de 1 kis séta után újult erővel foglalkoztattam Mindenkit. Jó volt birkózni Keresztanyuval, megetetni Zsombor bácsit, fogócskázni Bodzával és Keresztanyut és az Ő Anyukáját beterelni az asztal alá.

2 megjegyzés:

  1. Nahát először is örülök, hogy az a láz csak egy kis ijesztgetés volt és nincs nagy baj. És látom remek kis programokban volt ismét részed, a képek megint klasszak ... jól látom, hogy Ricsi homlokán van egy folt? Honnét szerezte? :-)

    VálaszTörlés
  2. Ricsinek folyamatosan van 1 kék-lila-sárga foltja, és mindig a homlokán:). Az Én kisfiam igencsak szeleburdi és heves, ezért gyakran esik el, és mikor már pont elmúlik az egyik folt, akkor jön a követekező. Ezt egyébként pont álló helyzetből való eleséstől szerezte, miután éppen megúszta az árokba zuhanást. Szóval nem egyszerű a gyerek :)!

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers