2010. május 8., szombat

Majális

Május elsején lementünk Keresztúrra a majálisra. Sok program volt, de az is bebizonyosodott, hogy Én még kicsi vagyok hozzá. Ugyan nagyon élveztem, de számomra még nem találtak ki olyan programot, amit hosszabb ideig élveztem volna. Volt ugyan állatsimogató, de ki tudja miért csak Apa kezében voltam bátor. Pedig volt ott nyuszi, bárány kecske és paci is. A 100 Folk Celsius koncert sajnos túl hangos volt, de a Paff a bűvős sárkányra, azért mozgott a popóm Apa nyakában. Az ugrálóvárakba Anya nem engedett be, mert túl sokan és túl nagy gyerekek voltak főleg, pedig ezt tuti élveztem volna. Volt még kirakodó vásár, retro játék és kreatívkodós sátrak, bográcsozás és a fő attrakció 1 tűzoltóautó, amibe be is lehetett ülni. Sajnos itt meg kígyózó sor volt, de végigvártuk :). Aztán alvás után visszamentünk és hazafelé menet fagyiztunk is :)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers