2010. április 6., kedd

Névnap és húsvéti sokaság

Szombaton volt a névnapom, ezért kaptam Apáéktól 1 szuper magyarul beszélő laptopot, mert eddig 1 kölcsönkapott angol nyelvűvel vagánykodtam. Anya szerint viszont előbb ismerkednem kell a magyarral. És az sem volt elhanyagolható szempont, a másik túl hangos volt, ezt az újat pedig le lehet halkítani.
Vasárnap pedig meg lettünk hívva Dóri Keresztanyuékhoz Budára. És mivel ebédre mentünk, így előtte gondoltuk kirándulunk egyet a Normafánál. Hát hála Nekem, a kirándulásból pici séta lett, mert teljesen elkábított a gőzmozdonyos kisvasút, így inkább azt próbáltuk ki. Alig akartam leszállni a végállomáson, annyira tetszett :). Aztán pedig fogaskereküztünk Keresztanyuékig. Nagyon élveztem, és remélem hamarosan megint megyünk!! Pont ebédre beestünk, de Engem akkor meg csak a cicájuk, Vörös érdekelt. Szegényt szeretgettem volna, de valamiért mindig elmenekült és ezért elég nehezen is lehetett rávenni Engem is az alvásra. Délután jót játszottunk, majd porszívóztam kicsit, végül locsolkodtunk, amiért Én sok tojást kaptam. Amikor aztán hazaértünk, Anyával gyorsan csináltunk fészket a Nyuszinak, hogy oda hozza Nekem az ajándékokat, de sajnos az időjárás ezt másképpen gondolta :(.
Hétfőn reggel ugyanis zuhogott az eső, így elmosta a fészkes megoldást. Viszont miután Apával meglocsoltuk Anyát ( nehogy elhervadjon ) útra keltünk és sok-sok helyen locsolkodtunk. Képzeljétek még Nekem is volt saját locsolóm :)! Nagyon élveztem minden percét, és csak ebédelni és aludni mentünk haza,majd délután folytattuk tovább. Estére nagyon sok tojásom lett, amit sajnos Anya eltett, nehogy az egészet megegyem, ugyanis már Télapókor is nagyon rákaptam a csoki ízére :). Szóval azt hiszem a karácsony után ez lesz a 2. kedvenc ünnepem!

És mivel elfelejtettük, ezért most szeretnénk Mindenkinek utólag is

Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánni!!!

2 megjegyzés:

  1. Jaj de édes ahogy locsolkodik :-)) jövőre már verset is fog mondani ... igazi gavallér :-)))

    VálaszTörlés
  2. Timi: Olyan jól is esett amikor meglocsolt, mert már olyan mint 1 nagyfiú.

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers