2010. április 9., péntek

Állatságok :)

Amikor elkezdtem járni, akkor kinyílt Előttem a világ. Aztán miután már stabilnak nem mondhatóan, de határozottan mentem, akkor kezdtem felfedezni a körülöttem lévő dolgokat is. Ilyenek voltak a kutyusaink, Masni és Szaffi. Az elején még ugyan durván közelítettem Feléjük, de mára megtanultam, hogy fáj Nekik, ha a szemöldöküket tépem vagy a nyakuknál húzom Őket (azért néha még elfeledkezem a fájdalomtűrö-képességükről). De amióta adok Nekik kézből enni és sokszor simogatom Őket azóta Nagy Barátok lettünk. Sokszor hívogatom Őket: Gyeje vau-vau!, és sokszor hallgatnak is Rám, aztán odaülnek Hozzám.

3 megjegyzés:

  1. De helyesek!Utólag ugyan,de:Boldog névnapot!

    VálaszTörlés
  2. Jaj de édesek együtt! Blanka is imádja a mi Kamilla kutyánkat, egyfolytában stikában eteti :-))

    VálaszTörlés
  3. LiliNortianyu: Köszönjük szépen :)!

    Timi: Ricsire is figyelni kell, mert el is híztak a kutyik szépen, ugyhogy most Ők is fogyóznak.

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers