2010. március 2., kedd

Játszóházban

Hétfőn megint elmentünk a közeli játszóházba Timivel és Patrikkal. Eddig az influenza miatt nem mertünk kimozdulni, inkább maradtunk a biztonságosabbnak mondható kis környezetünkben.
Nyitásra érkeztünk, de elég sokan voltak már, mert szülinapot tartottak. Így nemcsak Mi 3an uraltuk a helyet,de így is jó volt. Én nem nagyon találtam rá a megfelelő elfoglaltságra a bőség zavara miatt, ezért csak fel-alá futkostam. Kipróbáltam a csúszdákat, a motorokat, a konyhát, a trambulint, az amőbát, a labdás-csúszdát, és minden játékot. Szegény Anya alig bírta tartani Velem a tempót. Ebédre hazamentünk és alvás után visszamentünk. Akkor már kevesebben voltak és a figyelmem is a nagy csúszdára és a trambulinra korlátozódott, ezeket a helyeket váltogattam villámgyorsan. Este nem is kellett sokáig altatni :). De Anyát sem :o).

( Sajnos a képek nem túl jó minőségűek, mert mozgás közben készültek :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers