2011. augusztus 5., péntek

Tropicarium

Nem olyan régen eljutottam életemben először a Tropicariumba. Ami érdekes, hogy a Szüleim is először jártak ott és persze Orsi is. Timi barátnőmék is Velünk tartottak. Ebéd után ( a délutáni alvásomat kihagyva) felpakoltunk és elindultunk halacskákat nézni. Én már a Camponában ámultam bámultam, hát még amikor bejutottunk az akváriumokhoz. Igaz először jobban érdekeltek minket Timivel az információs telefonok, de aztán már meg megálltunk és halakat, krokodilokat és cápákat is néztünk:). Furcsa volt, hogy ezek a halak kicsit sem hasonlítottak az otthoni akváriumunkban élőkhöz! Még olyat is láttunk, hogy az addig békésen heverésző krokodil bemegy a vízbe és kifog 1-2 halat uzsira.

Viszont sajnos a Szüleim elbénázták a fényképezést, ugyanis vittek 1 fényképezőgépet, ami pár kép után lemerült (pedig feltöltött aksikat tettek bele!), Apa telefonját, ami zárt helyen igencsak rossz képeket tud csinálni, és Anya fotós telefonja( ami hónapok óta nem működött) ugyan itt csodával határos módon megjavult, de mivel Ő erre nem számított, így ez sem volt feltöltve, és ez is lemerült. Gondolhatjátok, hogy kicsit idegesek voltak, de majd jövünk még Én tudom:)!
















És íme Apa telefonjával készült szuper minőségű képek





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers