2011. május 14., szombat

Húsvét

Húsvét szombatján Apával lenyírtunk 1 pici füvet délelőtt, hogy fészket csinálhassunk a nyuszinak, aki állítólag oda hozza a jó gyerekeknek az ajándékokat. Anya mondogatta ugyan, hogy viselkedjek rendesen, mert különben a nyuszi nem hoz semmit, de Én tudtam, hogy a nyuszi látja hogy Én jó vagyok, csak kicsit makacs és akaratos:). És Én tudtam jobban, hiszen mire felébredtem a délutáni alvásomból a fészkeimben ajándékok lapultak, amiket nagy örömmel keresgéltem. Hozott Nekem könyveket, krétát és aminek a leges legjobban örültem 1 biciklit. Szuper kis bicikli ám ez, szuper bukósisakkal. Mivel Nagypapi és Gergő is Velünk ünnepeltek, így azonnal ki is próbáltam Gergővel, Apával és Orsival az új járgányomat. A lejtősebb részeken gyorsabban, az emelkedősebbnél meg tolva mentem még. Aztán miután jól kifáradtam nekiláttunk a húsvéti menünek: cipóban sült sonka, tojás, friss zöldségek, répatorta. Miután pedig teli ettük magunkat az ajándék könyveket olvasgattuk.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers