2011. február 12., szombat

Én barátom Ákos

Már nagyon régen volt, hogy Ákos barátommal 1 egész napot együtt töltöttünk, és mivel Anya még nem szedte össze a bátorságát, hogy elinduljon Velünk Hozzájuk, így Kriszti néni hozta el Ákost és Fannit Hozzánk. Jól eljátszottunk egész nap, bár Én azért gyakran hívtam Kriszti nénit is játszani, hiszen sokan jobb a móka is:). Jókat autóztunk, vonatoztunk és bunkert építettünk. Fanni egyébként már szép nagylány lett, aki az első falatokkal ismerkedik éppen. Sajnos hamar elment a nap és a búcsú ezért elég hisztisre sikeredett, mert nem akartunk elválni egymástól! Remélem hamarosan azért megint eljönnek Hozzánk:)!!!!




Itt éppen Kriszti néni próbál jó hosszú pályát varázsolni Nekünk - kisebb nagyobb sikerrel:)


Én, Fanni és Ákos



A 2 Grácia séta előtt :)



2 megjegyzés:

  1. Nekem az nagyon szembetűnő most a képeken, hogy Ricsinek olyan nagy fiús lett az arca. Egészen babás volt, mikor Marci szülinapján találkoztunk.

    De Orsika is szépen cseperedik. Nagyon cuki :-))

    VálaszTörlés
  2. Hát Timi az már majdnem 1 éve volt :).
    Sajnos felettük is eljár az idő, pedig ez a 2 éves kor volt a kedvencem a nehézségek, hisztik és dacok ellenére is :).
    Orsit pedig tömöm, hogy minnél hamarabb 2 éves legyen:)

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers